Fremtidens arbejdsplads: Kultur og nudging- Intern kommunikation - dnp Visiosign

Program

11:30 – 12:05

Velkomst og frokost.

12:05 – 12:15

Præsentation af det ny dnp Visiosign.

12:15 – 12:45

Keynote: 30 min.

 

Pause 10 min.

12:55 – 13:15

Keynote: 20 min.

13:15 – 13:35

Case præsentation: 20 min.

 

Pause 10 min.

13:45 – 14:25

Panel dialog: 40 min.

 

Pause- 10 min

14:30 – 15:00

Keynote: 30 min.

15:00 – 15:10

Tak og farvel.

 

Tilmeld dig her   Se keynotes

Om arrangementet

Hvordan ser fremtidens arbejdsplads ud, ovenpå nu to år med en global epidemi?

Der er et stigende krav til nutidens arbejdsplads og HR-afdelingen, fleksible arbejdspladser, individualiserede arbejdsvilkår, digitaliseret lejemål, og flere frynsegoder på arbejdspladsen.

Hvordan kommuniker vi bedst vores virksomhedsværdier, kultur, arbejdsopgaver, strategiplaner, KPI’er og de lavpraktiske detaljer?

Der findes mange forskellige former for intern kommunikation- men hvordan kommunikerer vi optimalt med hinanden, i denne nye virkelighed?

Hvordan fostre man en sund og stærk kultur, gennem intern kommunikation, sammenhørighed, trivsel og engagement?

Intern kommunikation er alt det, der kommunikeres i organisationen mellem ledere og medarbejdere, kollegaer og praktikanter, samt til gæste på matriklen, så som kunder, borgere, leverandør og samarbejdspartnere.

 

Keynotes

Et fremherskende element i Kresten Schultz Jørgensens foredrag er kommunikationens muligheder i en foranderlig verden.

 

Med over 500 afholdte foredrag, 1000 artikler og en håndfuld bøger i bagagen er Kresten Schultz Jørgensen hurtigt blevet en af de mest anvendte foredragsholdere, når sociale medier, krisekommunikation, ledelse, branding og fremtidig strategi står på dagsordenen. Kresten Schultz Jørgensen foredrag er underholdende og inspirerende. De bygges op af en kombination af egne erfaringer med både undervisning, forfatterskab og aktuelle cases samt forskning.

 

Kresten Schultz Jørgensen er tidligere adm. direktør og har i sin karriere beskæftiget sig med kommunikation som strategisk ledelsesværktøj. Derudover har han tidligere været redaktør på Dagen, Aktuelt og Politiken, nordisk kommunikationsdirektør i The Coca-Cola Company og kommunikationsdirektør på Det Kongelige Teater.

Change is an uncomfortable process that has always fascinated me. As a change manager for large scale HRIT projects I managed transformations collectively for companies like Maersk Oil, DSM, Microsoft, EY, SWissLife, Ingenørforening and European Women in Technology.

 

The career advancement of women has always been a keen topic of interest to me. Especially career advancement in male-dominated settings such as IT and Engineering. My interest is driven by curiosity for why women experience different career realities, rather than blame about the situation. In my research I have found that big corporations acknowledge the fact that women have different career realities, but are relatively clueless on why or what to do about it.

 

In my work I have a special interest in non-traditional business- and leadership principles. I am not interested in the mechanics of more efficiency by applying more structure or pressure. In oder to advance and become better leaders most managers need new ways of relating and innovating, rather than guidance on efficiency, goals, and fact-based business conduct.

Christiane Vejlø er en af ​​Europas førende profiler, når det kommer til teknologi versus mennesker og digital transformation og kultur.

 

Fra sin base i København fungerer hun som anerkendt digital trendanalytiker, keynote speaker, bestyrelsesmedlem og strategisk rådgiver - og guider både administrerende direktører, bestyrelser og den danske regering mod den digitale fremtid.

 

Medlem af Statsministrenes Disruption Counsel, Data Ethics Counsel og regeringens advisory board for Covid-19 appen.

 

Alternativer til panel

Ekspert indenfor: Strategisk Kommunikation, Strategisk lederskab, Kommunikation i praksis, Skriftlig kommunikation, kommunikation og organisation.

 

Bjarne underviser i ledelse og kommunikation på Cphbusiness. Hans store interesse ligger netop i spændingsfeltet mellem ledelse og kommunikation.

 

Bjarne er uddannet journalist og har især erfaring med at skrive om erhvervsstof bl.a. på Ritzaus Bureau. Derudover har han været kommunikationspartner i én af storbankerne og pressechef i en ejendomsmæglerkæde.

Henrik Dresbøll var medgrundlægger af det først bureau for adfærdsdesign i Danmark, så han har været med fra starten i forhold til at arbejde strategisk med adfærd, vanebrud og adfærdskampagner.

 

Henrik Dresbøll er uddannet cand. mag i kognitiv semiotik og har arbejdet med kommunikation, læring og adfærdsændring gennem mere end 15 år. Hans fokus ligger på, hvordan vi med afsæt i den menneskelige faktor kan forme og fremme den ønskede adfærd. Henrik Dresbøll ejer et rådgivningsfirma, der arbejder med at udvikle og implementere nye tilgange til data-dreven læring og adfærdskampagner i det private såvel som det offentlige.

Jon der er uddannet civilingeniør fra DTU, vidste godt, at han ikke var på jagt efter et klassisk ingeniørjob. Specialet var da også i ledelses- og organisationsudvikling, og siden da har han brændt for at skabe forbedringer i virksomhedskulturen og arbejdsforholdene ude på arbejdspladserne.

 

Det har han gjort i bl.a. IT-branchen, medieverden, finanssektoren, sundhedssektoren og hos flere produktionsvirksomheder.

 

Det er især kommuner, regioner, styrelser, ministerier og instituioner, der hyppigt anvender Jon Kjær Nielsens brede viden om arbejdsglæde og motivation.

Sosun Sendi Breitenbach- Public Affairs Director- Ulobby, Head of Content & Relations-  Mynewsdesk, Head of Communications- TV STATION og Freelance journalist.

Efter 1.000 foredrag for danske virksomheder og organisationer kan man roligt sige, at forfatter og foredragsholder Tommy Krabbe ved, hvordan han kan give tilhørerne en underholdende, inspirerende og lærerig oplevelse.

 

Tommy Krabbe er uddannet cand.mag. i Interpersonel Organisationskommunikation og har haft en række forskellige stillinger i både det private og offentlige. Når han ikke holder foredrag, er han blandt andet optaget af at drive sit fristed for iværksættere, fordybe sig i nye emner, skrive bøger og ikke mindst bruge tiden med sin kone og to børn.

Tilmelding til arrangement

 

3 Key notes + Ekspert debat

 

Sted: Centralværkstedet Århus C 8000.

Dato: Fredag d. 25 marts 2022*

Tid: 11:30 – 15:10

 

Sted: København. matrikel - TBA.

Dato: Fredag d. 1 april 2022*

Tid: 11:30 – 15:10

 

* Dato er med forbehold for evt. Covid-19 restriktioner.

 

 

Tilmeld dig her

* skal udfyldes

Moderator: Anders Bjørk

Anders er optaget af, hvordan vi fungerer, udvikler, tilpasser og omstiller os som mennesker. Formålet er ikke blot at gøre den enkelte deltager bedre til at møde og håndtere forandringer, men også at få afdelingen eller organisationen til at tage et fælles ansvar – med respekt for hinandens forskelligheder.

 

Anders har i sit eget arbejdsliv gennemgået radikale forandringer, ligesom han har arbejdet i både private og offentlige virksomheder. De seneste år har han være dedikeret til leder- og medarbejderudvikling i offentlige og private virksomheder og organisationer.

 

Tilmeld dig her

Fremtidens arbejdsplads:
Kultur og nudging
Intern kommunikation

3 Key notes + Ekspert debat

 

Sted: Centralværkstedet Århus C 8000.
Dato: Fredag d. 25 marts 2022*
Tid: 11:30 – 15:10

 

Sted: København. matrikel - TBA.
Dato: Fredag d. 1 april 2022*
Tid: 11:30 – 15:10

* Dato er med forbehold for evt. Covid-19 restriktioner.

 

Tilmeld dig her  Læs mere