"VisioSigns system er utrolig nemt at arbejde med og det gør at vi sparer tid på vores kommunkationsarbejde
"
Dorthe Christensen
Internal Communication & Office Manager, Saint-Gobain Danmark A/S, Gyproc
"Hvis der en sjælen gang opstår problemer så ringer man til VisioSign Support og så er det altså meget hurtigt fikset.
"
Dorthe Christensen
Internal Communication & Office Manager, Saint-Gobain Danmark A/S, Gyproc
"VisioSign har lyttet til os, og tilpasset produktet specifikt til vores behov. Det gør det nemt og hurtigt for os at arbejde med internkommunikation
"
Dorthe Christensen
Internal Communication & Office Manager, Saint-Gobain Danmark A/S, Gyproc
"Vi syntes skærmene er med til at engagere vores medarbejdere, fordi det bidrager til følelsen af at være en vigtig del af noget større
"
Dorthe Christensen
Internal Communication & Office Manager, Saint-Gobain Danmark A/S, Gyproc
Saint-Gobain Danmark
Digitale opslagstavler skaber fællesskab i en fusionsproces
Interview med Dorthe Christensen, Internal Communication & Office Manager, Saint-Gobain Danmark A/S, Gyproc.
I Saint-Gobain Danmark har man brugt VisioSigns Informationsskærme i over 10 år. Skærmene er centrale for den interne kommunikation, for formidlingen af virksomhedens sikkerhedsregler og i arbejdet med at styrke fællesskabsfølelsen mellem de mange afdelinger over hele landet.
Saint-Gobain er en af verdens førende Producenter og leverandører af materialer og løsninger til byggeriet. Skærmene er centrale for den interne kommunikation, for formidlingen af virksomhedens sikkerhedsregler og i arbejdet med at styrke fællesskabsfølelsen mellem de mange afdelinger over hele landet.
”Vi syntes skærmene er med til at engagere vores medarbejdere, fordi det bidrager til følelsen af at være en vigtig del af noget større”
Saint-Gobain har infoskærme placeret både i produktionsområder, i kantiner, på lagre og i receptioner. Skærmene bliver blandt andet benyttet til at fortælle ’de gode historier’ hos Saint-Gobain. Det kan f.eks. være historier om store byggeprojekter virksomheden har leveret materialer til. På den måde kan skærmene bruges til at involvere medarbejderne i hele processen og minde dem om at deres arbejdsindsats er en del af noget større.
Samarbejdet med VisioSign har ændret Saint-Gobains måde at kommunikere med medarbejderne på. 60% af medarbejderne hos Saint-Gobain sidder ikke ved en computer – dette gør det til en udfordring at nå ud til alle medarbejdere med god intern kommunikation.
”VisioSign har lyttet tilos, og tilpasset produktet specifikt til vores behov. Det gør det nemt og hurtigt for os at arbejde med internkommunikation”
Dorthe fortæller, at infoskærme er vigtige for den interne kommunikation, da intranet og mails ikke er nok til at sikre at alle får vigtig information hurtigt nok.
”Hvis der en sjælen gang opstår problemer så ringer man til VisioSign Support og så er det altså meget hurtigt fikset”
VisioSign har udviklet en løsning til Saint-Gobain som er specielt tilpasset deres design, profil og konkrete behov. Dorthe fortæller at VisioSign er gode til at lytte til deres helt specifikke behov og udvikle løsninger der matcher deres ønsker, hvilket sammen med den hurtige respons fra VisioSign Support er noget af det der fremhæves som det bedste ved samarbejdet.
Udvalgte kundecases
Antvorskov Plejecenter
“Plejecentre bruger informationsskærme til at informere pårørende og hjælpe(...)”
Vi leverer mange typer af skærmløsninger og samarbejder tæt med vores kunder om at skræddersy en løsning der afspejler organisationens behov og ønsker.