Københavns Erhvervsakademi

Bedre overblik over lokaler og hjælp med vejvisning i en stor uddannelsesorganisation 
 
Interview med: Magnus Jølnæs Jacobsen – Digital Redaktør, Københavns Erhvervsakademi, KEA
 
Københavns Erhvervsakademi (KEA) benytter en lang række af VisioSigns produkter til blandt andet at optimerer brugen af lokaler for de 10.000 studerende og ansatte på seks forskellige adresser.
 

Udvalgte kundecases

Antvorskov Plejecenter

“Plejecentre bruger informationsskærme til at informere pårørende og hjælpe(...)”

Læs casen

National Oilwell Varco (NOV)

“Intern kommunikation understøtter sikkerhed i(...)”

Læs casen

KEA

“Bedre overblik over lokaler og hjælp med vejvisning i en stor(...)”

Læs casen

Øresundsakvariet

“Skærme på Øresundsakvariet er med til at give besøgende en unik(...)”

Læs casen

Reference

arla
FLSmidti
arrival
danfose
saint
styrels
copenhagen
greenland
novo nordisk
orsted

Let's Work
together

Vi leverer mange typer af skærmløsninger og samarbejder tæt med vores kunder om at skræddersy en løsning der afspejler organisationens behov og ønsker. 
Kontakt VisioSign


Møderumsskærme effektiviserer brugen af mødelokaler 
 
KEA bruger møderumsskærme for at optimer brugen af deres lokaler. Før var der altid en masse tomme lokaler, og det var svært at se, om lokalerne var bookede. På VisioSigns møderumsskærme kan man se, hvornår og hvor længe lokalerne er booket, og det er nemt at booke lokaler på selve møderumsskærmene.
 

Skærme til vejvisning i en stor organisation

På hver af KEA’s adresser er der placeret en Vejviserstander med kort over bygningen. Skærmen hjælper de studerende og gæster med at finde rundt i bygningerne. 
 
”Det er et stort hus, og det kan derfor godt være en udfordring at finde rundt”.

KEA bruger også deres Vejviserstandere i forbindelse med arrangementer. Her udskiftes kortene med beskeder, der målrettes gæsterne til det pågældende arrangement. 

VisioSign Cloud - en samlet løsning
+



VisioSign som samarbejdspartner 

KEA ønskede en professionel kommunikationsløsning, og derfor faldt valget på VisioSign. Med VisioSigns produkter er det muligt at lade skærmene indgå i KEA’s samlede kommunikationsstrategi.
 
”Det er blevet til et kommunikationsværktøj, der kan sikre, at vi hurtigt og enkelt kan kommunikere ud til de studerende”. 

Skærmene giver en mulighed for at kommunikere bredt og enkelt ud til de mange studerende og ansatte på KEA’s campusser. Magnus er både tilfreds med produktet og samarbejdet med VisioSign.
 
”Jeg har kun gode ting at sige om VisioSigns Support. Når jeg kontakter dem med et problem, så bliver det løst på meget kort tid”.

Med over 20 års erfaring, har VisioSign brede kompetencer indenfor visuel intern kommunikation rettet mod uddannelsesinstitutioner.