Support

Har du spørgsmål?

Vores support-team sidder klar ved telefonerne til at svare på dine spørgsmål.

+45 3915 3321

 

Support åbningstider på telefonen:
Mandag - fredag
Kl. 9 - 16     
Weekend og helligdag
Lukket
 
Stil dit spørgsmål ved at udfylde formen –
så vender vi tilbage hurtigst muligt.
 
 
 
 
 
 

Opret en sag

Enter Form Title

Vi lægger vægt på god og personlig support

Igennem 15 år har vi opbygget stærke og personlige relationer til vores kunder. Den gode kontakt sætter vi en dyd i at bevare. Vores kunder skal føle, at de trygt kan komme til os og få løst såvel små som store udfordringer i hverdagen.  

Medarbejderne i supportafdelingen har vi håndplukket, så de kan hjælpe med en bred vifte af tekniske udfordringer. De besidder forskellige egenskaber og er altid klar til at hjælpe. VisioSign lægger stor vægt på at yde en effektiv og kvalificeret personlig support, der lever op til kundernes tilfredshed. 

Ofte stillede spørgsmål

Vores system er lavet til at fungere med Internt Explorer. Det er muligt at logge på med andre browsere, men det vil gå ud over funktionaliteten. Man vil opleve problemer med systemet. 

Ja, det kan man godt. Det gøres ved, at vi laver en driftsplan for jeres skærme. Vi anbefaler alle at lave en driftsplan, da det vil forlænge levetiden, at skærmene er slukket i en periode. Kontakt VisioSign så hjælper vi jer med en driftsplan. 

Nej det skal man ikke. VisioSign Cloud er browserbaseret. Det eneste man skal bruge for at logge på, er internet og en computer. Fra VisioSign kan man administrer alle de enheder, der er koblet til systemet, som man har rettigheder til.  

Det anbefaler vi bestemt ikke af sikkerhedsårsager. Det er derimod nemt at få oprettet en ny bruger til systemet. Kontakt os og vi laver et login til den nye kollega.